ackadacka

Praktiska möbler?

Publicerad 2014-02-07 10:22:46 i Allmänt

Innan bebis kommer så ska ska ett nytt bebisrum inredas (kul som fan) och Fillis rum ska ändras om lite. Jag letar efter praktiska och snygga möbler till Fillis rum. Möblerna ska rymma kläder och leksaker. Bebisen får ärva Fillis gamla möbler (skötbord och byrå). 
Jag har googlat, kollat inspobilder på instagram och kollat in möbelaffärer, men jag hittar inget som passar.  Barnrum ska tydligen vara avskalade och ha hyllor med fina prydnadsleksaker. Det är fint på bild men det funkar inte IRL...
Hjälp mig!!!




Kommentarer

Postat av: Karim

Publicerad 2014-02-19 17:39:16

Vart kommer den vita lampan ifrån? Skitsnygg!!!!

Svar: Vette fan. Men den var väldigt fin. Bilden är från google :)
Ann-Charlotte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela