ackadacka

Bloggevent hos rituals..

Publicerad 2015-05-08 22:59:46 i Allmänt

I söndags var jag och några bloggande mammor inbjudna till ett litet kvällsevent på rituals. Det bjöds på frukt, choklad, the och alovera-dryck. Vi blev indelade i tre olika grupper och gick runt till tre olika stationer. 
På första stationen fick vi göra en behandling på våra händer. En trevlig tjej förklarade vad alla produkter gjord med hudenoch förklarade hur vi skulle använda produkterna.
På andra stationen fick vi veta mer om home-serien (doftljus, doftstickor och kläder) och hudvårdsserier för män och kvinnor.). 
På tredje stationen var det smink. Jag blev sminkad med en primer, foundation och puder. Det blev verkligen bra. Fick testa deras brynskugga också men jag föredrar nog penna. Jag vill ha markerade ögonbryn som håller i 10 timmar.
Efter alla genomgångar shoppade vi loss med 20% rabatt, grymt bra deal. Och handlade man för 350:- så fick man en bodylotion (världens bästa) värd 180:-.
Vilken grym kväll det var. Jag som älskar rituals produkter kände verkligen att jag lärde mig saker och det var väldigt givande.













Kommentarer

Postat av: Mian på Finaste mattan

Publicerad 2015-05-12 14:56:59

Vi älskar events och happenings vi med!
: )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela