ackadacka

Its moving..

Publicerad 2014-02-25 20:06:15 i Allmänt

Herregud vad denna lilla krabaten rör sig. Stoooora rörelser och låååånga sträckningar. Ibland känns det faktiskt lite obehagligt. Just nu ät mina cravings filmjölk och fruktsallad (pink lady äpplen och röd grapefrukt). Muuuums!! 

Imorgon börjar jag vara ledig varje onsdag. Det ska bli så himla härligt! Detta är väldigt välbehövligt. Nu börjar jag bli trött i kroppen. 
Jag och Filli ska till barnmorskan och hänga lite på stan. Vi ska spana in bokrean och mäta fötterna inför kommande vårsäsong. Snart är det dags att köpa nya skor. Praktiska gympadojor får det bli (hoppas det finns några snygga också och inte bara praktiska).


Kolla in denna snygga rosett från livly. En i varje färg tack!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela