ackadacka

Trött, tröttare, tröttast..

Publicerad 2013-04-30 21:32:44 i

Jag ska börja kolla på en serie, game of thrones. Vet dock inte när jag ska hinna. Tanken var att jag skulle börja kolla idag men jag hade en liten tjej som inte ville somna. Vilket resulterade i att jag somnad i 45 min. Så nu är klockan alldeles för mycket för att kolla på tv ( ja jag vet att klockan är ca 21.30 men jag lägger mig vid denna tidpunkten).
Har fått dubbelsidig bihålsinflammation så det gör vän också sitt. Fick dubbla doser kåvepenin så frisk borde jag bli.

Sätter mig och skriver handlingslista till imorgon och städar lite istället. Ja just det, måste rulla ihop pannkakorna också. Imorgon ska vi till Kungsbacka på kosläpp. 15 grader och sol sägs det att det ska bli. Håller tummar och tår under natten.

Later skater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela