ackadacka

46664 Bangels..

Publicerad 2012-10-26 12:45:21 i Allmänt

46664 Bangle Initiative lanserades i juni 2008 under 46664 konserten i London som hölls för att fira Nelson Mandelas 90 årsdag. Målet är att skapa ett smycke av högt värde, tillverkade av de sydafrikanska ädelmetallerna silver, guld och platinum.

46664 har fått sitt namn från Nelson Mandelas fängelsenummer på Robben Island. Han var fånge nummer 466 och spärrades in år 1964. Inspirerade av Nelson Mandelas vision och ledarskap bildades 46664 som ett afrikanskt gensvar på den globala hiv/aids epidemin som ger hela världen chansen att ta kampen i sin hand. 71% av intäkterna går direkt till Nelson Mandela Foundation.

Genom att använda varje armbands unika serienummer kan du registrera sitt armband och få ditt certifikat på www.46664.com/bangle.

Wakakuu är första svenska återförsäljare av 46664 Bangle. Text/bild: www.wakakuu.se

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-10-27 08:41:53

De är riktigt fina oxå! Hoppas din helg börjat bra? Jag ska själv ta och sätta i linserna och börja göra frukost.

Svar: Helgen var kanon. Mycket kalas och onyttigheter. Hoppas ni har haft en bra helg med alla flyttkartonger :)
Ann-Charlotte

Postat av: Fiffi

Publicerad 2012-10-27 09:39:00

Har faktiskt inte hört om, ja armbanden alltså. Superfina är de iaf!!
Sorry för dåligt kommenterande på sista tiden men jag har knappt hunnit med min egen blogg, mycket på jobbet och sen helt slut när jag har kommit hem.
Gör ni nåt kul i helgen?
Kram

Svar: Jag är också kass på att kommentera. Har haft fullt upp med allt, har knappt hunnit blogga! Helgen har bestått av kalas i dagarna två. Hoppas ni har haft en bra helg! Kram
Ann-Charlotte

Postat av: Johanna-modemamma

Publicerad 2012-11-01 12:11:00

Jag har faktiskt spanat på dem just hos Wakakuu.
Fina tycker jag.
Ha en bra dag!
Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela