ackadacka

Lchf-light..

Publicerad 2012-05-28 20:20:24 i Allmänt

Nu har jag kört igång en lchf-diet här hemma. Känns sådär men jag tro det kan behövas. Jag ska alltså inte äta mycket kolhydrater utan mycket sallad och lite mer fett. Cola light/pepsi Max kommer jag dricka som vanligt, det är inga kolhydrater i dom dryckerna men man ska helst avstå från dessa drycker då dom gör att man blir sötsugen. På jobbet tuggar jag tuggummi när jag blir sugen på godis, och det funkar. Så nu finns det turkisk yoghurt, brie, ägg och flatbröd här hemma. Mums! Nu ska jag göra morgondagens middag: kålpudding!

 

Kommentarer

Postat av: Fiffi

Publicerad 2012-05-30 10:24:46

LCHF är toppen tycker jag, dock saknade jag gröt, frukt mm efter 1 månad. Jag ville ju bara testa i en månad, fuskade inte en endaste gång under den tiden och magen mådde jättebra men som sagt, saknade en massa annat.

Hur länge skall du köra på?

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela