ackadacka

Laddar..

Publicerad 2012-03-01 20:07:50 i Allmänt

Imorgon blir det fullt ös. 09.30 öppnar baby&barn på svenska mässan och dit ska vi. Hoppas på en dag fylld med lek, pannkakor, ballonger, ansiktsmålning, skratt och en del fynd. Av tidigare erfarenheter så vet jag att det kommer en bli en bra dag. Förra året kom jag hem med ett bord och en stol till minis rum. Haha!! Att jag orkade bära på det hela vägen hem. Ett fynd är ett fynd! Hoppas att HTKAF har lite fina kläder till bra pris också. Vid nova star kommer det vara hysteriskt som vanligt (undrar varför, kläderna är inget speciellt i mina ögon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela