ackadacka

Sista gången..

Publicerad 2012-01-19 19:46:47 i Allmänt

Nu har jag precis fyllt i returordern till nelly, igen. Kläderna som jag fick hem var inte alls lika fina som på bildera. Två av fyra plagg fick stanna.

Tunikorna som jag jag trodde var slut i min storlek hade fyllts på, så nu blev det en i varje färg. Om dom inte passar så skiter jag i att skicka tillbaka och hålla på. Nä, detta blir sista gången jag beställer kläder till mig själv på nätet. Vilket jävla meck. Det har gått smidigt och bra med returerna, grym serice har dom på nelly.com. Skriver man ett mail till dom så får man svar inom 2 timmar. Det är rätt bra.

Imorgon blir det utgång middag hos mammas kompis, hockey och kanske en liten utgång. Tjohoo! Men det kommer inte bli sent, på lördag blir det spa och brunch på hagabadet med mammsen. LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela