ackadacka

Sista veckan..

Publicerad 2012-04-18 00:17:14 i Allmänt

Nu är det sista veckan på jobbet, tiden går långsamt. Tur att jag trivs och har bra jobbarkompisar. Längtar till helgen, för den är full av roligheter. Bland annat kalas och middag med tjejerna. Måste boka bord på något trevligt ställe. Jag är sugen på man(j)ana (vet inte hur det stavas),är så sugen på baconlindade dadlar. Haha.. Vi får se. Blue moon bar ska tydligen vara häftigt också. Får sätta mig och googla imorgon. Nu blir sängen och sova. Ska mysa ner mig jämte mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela