ackadacka

Åkpåse..

Publicerad 2011-09-14 22:18:10 i Allmänt

Ett tips till er som ska köpa åkpåse i år är åkpåsen från 7 AM. Har dock ingen sådan till våran vagn, vi har Bugaboos egna (Paul Frank Scurvy). Men har flera vänner som har den åkpåsen och jag har bara hört bra om den. Men smakar det så kostar det (Medium kostar 1395:-), fast det är VÄRT det. Hade vi inte haft våran så hade jag köpt en direkt.


Unik åkpåse, in svart med grått fleecefoder, som passar alla vagnar. Den är tillverkad i bästa kvalitet, av ett dunliknade materia,l och är vatten- och vindtät med foder i bomull. Inuti påsen finns ett fleecefoder med tryckknappar som kan tas bort och tvättas separat. Fuskpäls att fästa runt påsens huva medföljer.

Åkpåsen har även öppningar för 5-punktsbälte, anti halkskydd på baksidan och praktiska fickor på framsidan. Dragkedjan kan också öppnas upp nertill så att barnets skor kan sticka ut.

Storlek Medium motsvarar 6- 18 mån.

Längd: 86 cm (från luvans topp)
Bredd: 51 cm

Tvättråd: Tvättas ut och in på lågt gradantal i maskin. Torktumla på mellanvärme. Kemtvättas ej. Strykes ej. Huvans päls tvättas i kall handtvätt.


Bugaboo Paul Frank

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-09-15 07:35:02

1395:- var dyrt.

Postat av: Fiffi

Publicerad 2011-09-15 12:15:08

Jag vet inte om jag kommer att använda åkpåse nu i höst/vinter.. Jag menar snart har lillfis overall och det räcker väl?? Eller???

Jaså, du är oxå våg! Bra vi är!! ;O)

Kram

Postat av: Lilla H - tokig i barnkläder.

Publicerad 2011-09-16 11:25:28

den e ju one size, alltså väldigt rymlig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela