ackadacka

Nu räcker det..

Publicerad 2011-10-27 10:17:10 i Allmänt

Jag har jobbat 8 år i Nordstan. Under dessa år har jag blivit hotad, förnedrad och blivit kallad för det ena och det andra. Men igår rann bägaren över. Jag är trött på att bli utsatt för ovanstående saker. Man ska aldrig behöva vara rädd på sitt jobb eller vara orolig för att bli påhoppad när man är och handlar med sin familj i nordstan. Nackdelen med att jobba i nordstan är alla idioter och konstiga människor som man måste bemöta varje dag. Men fördelen är alla underbara väktare som hjälper till när man behöver deras hjälp. I eftermiddag ska jag hem till en vän, jag skulle tagit spårvagnen men väljer nu att ta bilen. Jag vill inte bli utsatt för något när vi åker hem ikväll. Detta har aldrig hänt innan, att jag känner mig rädd för att åka spårvagn. Som sagt, det som hände igår ledde till en polisanmälan. Nu räcker det!

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-10-27 13:52:03

Usch så otäkt. Speciellt hemskt är det ju när man har sitt barn med sig!

Postat av: Nina

Publicerad 2011-10-27 15:34:00

Nej men fy! Så ska det ju inte va, du har inte möjlighet att byta jobb??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela