ackadacka

Kommentarer

Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Publicerad 2011-11-29 19:23:04

Låter väldigt gott=)

Postat av: Nina

Publicerad 2011-11-30 09:20:57

Åh gott!! =)



Ny tävling inne hos mig:

http://petitfashion.se/2011/11/30/vinn-biljetter-till-disney-on-ice/

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2011-11-30 22:21:56

åh vad gott!



//anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna

snygga tshirts linnen tygkassar posters mm

25% rabatt med koden twentyfive

t o m kl 15 imorgon

www.avanna.se

Postat av: Fiffi

Publicerad 2011-12-01 20:22:22

DREGGLAR!!!!!!!!!! Skall baka i helgen, just nu kör jag 2 dagar "attack" så nästan bara protein (vill rensa kroppen på lite skit) men i helgen tänker jag gotta mig igen. Men from nu är det bara lörd + sönd inte fre + lörd + sönd som det har blivit den sista tiden. Ibland även lite på måndag om det har funnits kaka, godis etc kvar. Not good..

Hoppas du/ni mår bra!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela