ackadacka

Hjälp,.

Publicerad 2011-11-03 22:08:58 i Allmänt

Jag har nog världens bästa svärföräldrar. Svärmor har hjälpt mig jätte mycket denna veckan. Idag var det tom med diskat här hemma. Superduper lyxigt. Man ska inte vara rädd för att fråga efter hjälp, jag är lite sån att jag vill lösa allt själv. Men ibland går det inte och då måste man få hjälp. Imorgon är det Fredag, jag jobbar kort dag och har ledig helg. Så härligt. I helgen blir det brunch hos mamma på lördag och på söndag ska vi till plikta och busa om vädret tillåter. Nu ska jag pussa små varma fötter och sedan nana (som mini säger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela