ackadacka

Morgonstund..

Publicerad 2011-05-26 06:48:10 i Allmänt

Det är så skönt att vakna innan lillan. Läsa nyheter på mobilen, fixa kaffe och bara vakna till liv. Idag blir det öppna förskolan hela dagen, eller så länge F orkar. Det ska vara molnigt och tråkigt hela dagen. En studentpresent till syrran måste fixas också. Ska till stan imorgon så jag får kolla då. Jelly Bean skålar kanske? Eller något fint från Mateus? Frågan är om hon uppskattar sånt. Äh så länge jag är nöjd, hon kommer tack mig i framtiden. Jag kommer ihåg att jag fick en wookpanna och bestick i studentpresent. Jag tyckte det var sådär roligt. Men nu uppskattar jag det. Man vill ha pengar, skumpa och presentkort i studentpresent. Tur att man har en något förnuftig släkt som ger en alla dom där tråkiga sakerna.

Kommentarer

Postat av: FATMA | underhållning

Publicerad 2011-05-26 09:41:44

Kolla gärna in tävlingen på bloggen! :)

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-05-26 10:53:14

Studentpresenter är svårt. Har stor nytta av mina presenter jag fick, såhär tio år senare, innan har de bara samlat damm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela