ackadacka

Tidig morgon/sen natt..

Publicerad 2011-03-23 05:39:47 i Allmänt

Idag var det dags att stiga upp kl 04.50. Härligt! Jag känner mig inte så trött faktiskt, har bara sovit 6 timmar. Nu ligger jag på golvet i lillans rum och bläddrar i böcker som hon ger mig. Titta! Titta! säger hon varannan sekund. Igår inhandlade jag lite kalassaker till ettårs-kalaset. Älskar kalas. Jag blir lite manisk men jag ska försöka hejda mig då min sambo inte delar mitt intresse (han tycker tvärtemot, varför ska man fira med kalas?). Det blir tårta, cake pops, cup cakes och korv med bröd på kalaset. Åh det ska bli så roligt! Nä, dags att sätta på dagens kanna kaffe, nu kom en gäspning!

Kommentarer

Postat av: LIna

Publicerad 2011-03-23 09:56:41

längatar =)

Postat av: lilla denise

Publicerad 2011-03-23 14:16:20

barnkalas är ju skitkul! lycka till! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela