ackadacka

Jag gjorde det..

Publicerad 2011-03-11 09:27:32 i Allmänt

Idag åkte vårjackan på. Sköööönt! Lite kallt om fötterna dock, har converse på mig. Jag borde ha raggisar i men det glömde jag. Skit samma, jag är jävligt snygg idag. Eller, jag känner mig snygg. Igår kände jag mig som träsktrollet shrek. Ful, fet och allmänt tråkig. Mitt superba humör kan bero på att jag sov från 21-06.30. Det var så skönt! Vaknade en fång i natt av lillan men jag tror hon pratade i sömnen eller nåt för hon ville inte upp ur sin säng. :):):) Men man ska inte ropa hurra än. Solen skiner och jag på sånt jävla bra humör. Nu är vi på väg till öppna förskolan. Bus lek och fikablir det i några timmar nu. Sen ska jag möta Emelie och Oliver i stan för lite shopping och tjöt. Ikväll är det final i på spåret, missa inte det! Vi slår till med extra mycket Fredagsmys hemma idag. Dags att ta en frukost to go (det får bli en banan, har inte hunnit äta frukost idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela