ackadacka

Hurra för oss..

Publicerad 2011-03-08 20:43:22 i Allmänt

Idag är det fettisdagen och internationella kvinnodagen. Jag har firat mig själv med en FET semla. =) Imorgon börjar allvaret igen. Har 100 situps att ta igen, 2 timmars promenad, plus lite annan träning. Phu! Får bli ett svettpass imorgon på morgonen. Nu är jag äntligen frisk (fortfarande lite snorig, hostig och rosslig i halsen). Efter 2 ½ dag av feber och dåligt allmäntillstånd så känns det härligt att kunna leka och busa med mitt lilla troll. Idag har lillan ätit så mycket melon så jag trodde det skulle spruta ut meloj ur öronen på henne. Fan vad jag garvade. Varje gång jag garvar så kollar hon på mig som att jag vore helt pantad. Hahaha!!



Här är en bild på mitt lilla busfrö från när vi gungade tidigare idag. Kolla vilka fina tänder hon har fått. =)

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2011-03-12 18:41:20

det går fort med tänderna nu. hon är så fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela