ackadacka

Helgen som försvann..

Publicerad 2011-03-20 22:37:27 i Allmänt

Denna helgen har gått väldigt fort. I fredags torkade vi spyor, i lördags var det jobb och idag blev det middag hos mamma. Skönt att slippa laga mat på hela helgen:) Inte för att jag brukar laga mat men skönt att slippa all jävla disk. Det är mitt jobb här hemma, att diska. Veckan som kommer bjuder på massor av roligheter. Imorgon blir det öppna förskolan och fina med goa Helena från jobbet, tisdag -inget spec, onsdag -Träffa Jessica och hennes lilla Oliver, torsdag -Tandläkaren med F, fredag (bästa dagen) -Frukostshopping på HM, öppna förskolan och klädparty (barnkläder). Fullt upp! Sen kommer lönen och FK-pengarna. Borde inte deklarationen komma snart? Vill veta om jag ska betala eller ej. Nä, nu ska jag lägga mig och sova. Är så himla trött. Hade en liten tjej här hemma som inte vill lägga sig vid 19.30 utan vid 21.30. Åhh dessa rutiner, måste man ha dom? Så fort man inte är hemma så knasar det sig. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela