ackadacka

Full rulle..

Publicerad 2011-03-09 08:13:39 i Allmänt

God morgon! Nu har vi precis sovit frukost. Alltid lika härligt. F sover fortfarane. Sömntuta. Idag blir det lek och bus på öppna förskolan och läkarkontroll på BVC. Ska hinna med en massa promenader också tänkte jag. Det får bli promenad till bvc och en promenad i eftermiddag och mata fåglarna kanske. Det hann vi ju inte med i söndags. Solen skiner ute och det känns så fantastiskt. Vill bara ut och götts mig. Får väl hänga lite i lekparken också så man får lite sol på nosen. Hoppas lillan har gått upp i vikt och växt dom hon ska. Är så jävl trött på bvc's tjat. Gör si, gör så. Fan, låt ungen vara och låt henne växa i egen takt. Alla ungar behöver väl inte gå upp 1 kg i månaden och vara feta? Idag ska jag säga ifrån lite, när ska dom förstå att det är så här min lilla skrutt är skapt. Dom säger att dom sk följa sin kurva, men det gör hon ju. Hon följer SIN kurva, inte något mediantal som dom vill att hon ska följa. Nä nu blev jag upprörd, dags att ta tag i dagen! Update: märkte att det var molnigt ute :(:(

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-03-09 09:57:51

Gör vad du känner e bäst du känner ditt eget barn bäst! Ja Haley låter lite amerikanskt tycker jag med.

Postat av: malin

Publicerad 2011-03-09 10:45:45

Hoppas det går bra på bvc. Och vädret var inte riktigt på din sida idag va? ;) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela