ackadacka

Back in the days..

Publicerad 2011-03-17 20:19:57 i Allmänt

Snart är våren här. Det ska bli så härligt med vår. Fina kläder, kaffe i solen, häng i lekparken och glass på lejonet & björnen. Jag kommer ihåg när jag bodde i Johanneberg.
Jag gick till jobbet varje jag, längs avenyn. Oftast med en kaffe i handen. Jag kommer ihåg känslan när man ser uteserveringarna ta form. Ett steg närmare våren för varje dag.
Det var det största vårtecknet då. Man kunde sitta ute i solen efter jobbet med en kall öl och en cigg. Nu är det vårtecken när man kan lägga undan åkpåsen och bara sätta en mössa på kidet och sen gå ut i solen. Livet har förändrats och jag älskar´t.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-18 09:23:30

Det "nya" livet som mamma är ju bara för bra!=) Längtar ihjäl mig till våren nu!!! Hoppas din hals är bättre. Kram

Postat av: malin

Publicerad 2011-03-18 09:30:53

:) underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela