ackadacka

Tidig morgon..

Publicerad 2011-06-17 08:06:59 i Allmänt

Idag gick vi upp 05.15 hör hemma. Fy farao. Jag var rätt pigg när jag vaknade men nu är jag så himla trött. Och mini får bara sova en gång om dagen numera så en fukostnap är egentligen bara att glömma. Men jag funderar på att skita i det och tvångslägga mini så jag får sova en stund. Näsan bara rinner. Fy! Disken är fixad, borde egentligen dammsuga och kolla om det finns en ledig tvätttid nu på morgonen. Mot sängen för lite vila :):)

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2011-06-17 10:11:18

hoppas att du kunde vila igen lite förlorad morgontid!

Postat av: Ella

Publicerad 2011-06-18 00:27:23

kämpa på du! du är en flitig mamma som tar hand om mini :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela