ackadacka

Kung-Fu..

Publicerad 2011-06-20 21:26:03 i Allmänt

Asså mina skor är dom skönaste jag någonsin har haft på mig. Jag kände mig som en kung-fu när jag gick på gatan idag. Jag ville bara hjula, gå ner i spagat och göra en volt i luften, inte för att jag kan göra något av det. =) Men det kändes nästan som att jag kunde på grund av mina bekväma skor. Jag ska nog köpa ett par till, bara för att. Lägger upp en bättre bild:

Kung-Fu skor:

Navyblå espadrillos från brasilianska Havaianas. Mycket bättre kvalitet i sömmar, passform och tyg än vanliga espadrillos. Med bekväm sula i naturgummi med fördelen att den inte suger upp vatten som den traditionella jutesulan.

Bild & text: www.paapi.se

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-06-20 22:36:49

snygga ser supersköna ut också!

Postat av: Nina

Publicerad 2011-06-21 09:45:11

Ser väldigt sköna ut, skulle vilja ha ett par svarta =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela