ackadacka

Första rundan..

Publicerad 2011-06-06 20:38:31 i Allmänt

Då har man spelat golf på en korthålsbana för första gången. Och vad bra det gick, emellanåt. Jag fick Ett par på 18 hål. =) Jag är så himla stolt över mig själv. Övning ger färdighet.

Men det här med golf är ju fan rena rama naturupplevelsen. Så många djur som jag såg under rundan har jag inte sett på länge. =)
Jag höll på att skita på mig redan på försata hålet. Jag råkade störa en fet groda som låg i solen och stekte, fan vad rädd jag blev. Några hål senare blev jag överraskad av en kopparorm.

Men det käns skönt att ha spelat på en (riktig) golfbana. Jag fick faktiskt mycket självförtroende och jag längtar tills på Torsdag, då ska jag skryta för min PRO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela