ackadacka

Stockholm i mitt hjärta..

Publicerad 2011-07-30 10:07:21 i Allmänt

Vilken fantastisk vecka vi har haft här i huvudstaden. I tisdags var vi på kolmården hela dagen, i onsdags åt vi lunch på Fridays och gjorde stan. Mini fick en ny solhatt och ett par fina strumpor.
Onsdagen spenderades här i Danderyd, jag åkte in en sväng till stan och drack vin med min bästaste Emma. Vi hann med 4-5 olika ställen. Jag gillar Stockholm mer och mer. Igår var vi en sväng i skärgården. Vädret var perfekt och vi åkte rib-båt, åt god mat och hade det superduper.

Idag ska vi åka hem, ett stopp på täby centrum ska vi hinna med innan. Ska kolla in en abercrombie liknande affären :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela