ackadacka

Sommaren som försvann..

Publicerad 2011-07-24 20:46:50 i Allmänt

Vart tog sommaren vägen? Snart är det Augusti och då ska jag börja jobba och mini ska skolas in på dagis. Tiden går fort när man har roligt, men lite roligheter har vi kvar. Vi har haft en toppensommar med mycket sol, lek och bus. Verkligheten knackar på dörrem. Halvfabrikat till middag, morgonstress och sjukdomar. Skämt och sido, detta ska bli spännande. Nu börjar varadgen igen efter 1½ års "ledighet". Ska bli gött med 2 inkomster igen. Om hösten flyter på och går bra ska jag ge mig själv en belöning i julklapp. *Undra vad det kan vara?* =)=)


Denna bilden ska jag kolla på när det är kallt och ruskigt ute

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-07-25 10:37:03

vet du hur tråkigt det har varit är du inte har bloggat...så snälla gr inte om detta =)...vilka myiga kort från landet syns snart puss så länge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela