ackadacka

Utmaning..

Publicerad 2011-01-27 20:00:42 i Allmänt

Jag har blivit utmanad av min kära mammakompis Anna!

Hur länge har du bloggat?
Jag började blogga 2007 innan jag skulle åka till roskilde festivalen. Jag skrev typ 2 inlägg och sen började jag blogga lite mer året därpå.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Oj, med risk för att låta som värsta nörden: typ 20st. =)

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar/ämnesbloggar?
Olika.. Jag läser allt från kompisars bloggar till typ blondinbella, kissie och co.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ingen aning..

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Ja, vet inte riktigt vart gränsen går men det finns en gräns.

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Inte alls. Jag bloggar för att jag vill skriva av mig.

Har du träffat människor irl. efter att ha träffat dom via bloggen?
Nope..

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja, vissa lämnar ju ut sig helt. Det är inget för mig. Dock tycker jag att folk på Facebook borde chilla lite med vissa statusuppdateringar, bilder och uthängningar.

Hur ser bloggandets nackdel ut för dig?
Jag har typ 3 stalkers och jag vill inte skatta för alla skitsaker som olika företag skickar till mig. Skämt och sido=) Ingen aning..

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Nej, det tror jag inte. Har funderat på att sluta flera gånger.

Jag utmanar Malin, Sandra, Sofie (Ja jag vet att jag är aaaaasjobbig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela