ackadacka

Fy farao..

Publicerad 2011-01-25 18:12:03 i Allmänt

Idag är jag inte kaxig. Fy faaan! Magen värker, huvudet dunkar och kropppen svettas sönder av feber. Har fått en släng magsjuka. Hoppas man går ner något kilo, det är väl det minsta man kan begära efter en dag som denna. Jag gick ner och köpte kräm förut, åh det var så gott. Kan inte minnas sist jag åt kräm med kall mjölk. Mums! Annars har det blivit mycket nyponsoppa, coca cola, resorb och vatten. Kroppen är helt tömd på vätska. Fasar för att lillfisen ska få en släng av mitt virus, än så länge är det lugnt. Hoppas hon klarar sig. Nu blir det att ligga i sängen och dega tills handbollen börjar. Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela