ackadacka

Familjeliv.se

Publicerad 2011-01-01 21:57:41 i Allmänt

Jag har verkligen inget att göra. Klockan är lite för tidig för att sova och det finns inget bra på tv. SÅ jag sitter inne på familjeliv och läser i deras forum. Asså vissa morsor är så jävla nojiga. Exempel på en fråga:
Kan man ha täcke till nyfödda? -Ehh ja, why not? -Jag har hört att dom kan kvävas.
Asså seriöst. Vad är det för fel på folk? Vissa vågar inte mata sina barn med barnmat, för dom är rädda att barnet ska sätta i halsen och kväva. Asssså shiiiit!

Nä nu ska jag återgå till mitt läsande på familjeliv. Var bara tvungen att skriva lite för jag blev lite upprörd över dessa frågor..

Kommentarer

Postat av: laila

Publicerad 2011-01-02 18:42:14

Önskar att du får en god fortsättning sötnos :) <3 Puss Laila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela