ackadacka

Upp och hoppa..

Publicerad 2011-02-03 09:17:06 i Allmänt

Idag gick vi upp 04.30. Härligt!! Jag trodde inte det var sant när jag vaknade av lillans "papappapa" när klockan var 04.30. Men det var det. Det var bara att gå upp och byta blöja, fixa gröt och leka. Allt är klart här hemma, dvs det är diskat och organiserat i köket. Det är min morgonsyssla, samma sak varje morgon. Lillan äter leverpastejsmacka och jag plockar med disk och städar i köket. Idag blev jag med bil helt plötsligt. Trodde bilen skulle vara upptagen men så blev det inte. Så nu har jag inget busskort. Det blir nog bara öppna förskolan idag och dit går vi. Jag vet inte om jag pallar att parkera bilen i garaget så jag skiter nog i att ta bilen. :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela