ackadacka

Söndag..

Publicerad 2011-02-06 10:18:50 i Allmänt

Idag blir det Brunch på Hagabadet med familjen. Mysigt värre! Efter en kväll med gråt, snor och hosta så känner jag mig lite utvilad. Somnade 20.30 men fick trösta en lite än ledsen korn kl 23.00. Det var bara mamma som fungerade. Mamma är tröstmaskin och pappa är lekmaskin. Som sagt Brunch idag, sen blir det fasta resten av veckan. Jag känner mig som ett träsktroll. 1 timmas promenad om dagen får det bli, gröt till frukost och inga sötsaker (har vart utan sötsaker under veckodagarna i snart 4 veckor). Nu kör vi!!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-02-06 12:22:48

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta bara vilken storlek du vill vinna så är du med i tävlingen, lycka till !

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela