ackadacka

My oh my..

Publicerad 2011-02-13 09:30:14 i Allmänt

Jag har vart upptagen sedan i Fredags, därför har jag inte kunnat blogga. =( Men nu är jag tillbaka. Vi var barnvakt åt lilans kusin och tillbringade dagen på lek&bus landet. Superduper-roligt. Men fan vad trött jag blev, somnade kl 21. Så alla ni som undrar om lillan ska få ett syskon. NOOO, inte än på ett jävla tag. Dagen såg ut så här: Mata, byta blöja, leka lite, trösta lite, mata, byta blöja, mata igen och byta blöja. =)=)

Igår jobbade jag, det var så gött att jobba. Det gick som en dans.

Idag blir det middag hos pappa men innan det, en promenad i solen. måste glänsa i mina nya brillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela