ackadacka

Lugna gatan..

Publicerad 2011-02-19 21:56:04 i Allmänt

Det är lördag och jag sitter ensam hemma (lillan ligger och sover). Det är så skönt. Har kollat på melodifestivalen och nu blir det slösurfa en stund ( kolla på vårkläder och sitta och drömma sig bort med alla läckra kläder, skor och accessoarer på polyvore.com).

Jag ska lägga mig tidigt idag, är så himla trött. Har jobbat hela dagen, det var rätt lugnt på jobbet men man blir fan trött ändå. Stack iväg på rasten och köpte en present till lillan. Jag tycker hon förtjänade en ny leksak. Hon fick en hund från Fisher Price. Den var mycket uppskattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela