ackadacka

Jobbmässa..

Publicerad 2011-02-26 08:50:22 i Allmänt

Idag ska jag till jobbmässan på världskulturmuséet. Ska bli kul att traska runt och läsa lite om olika företag, har med mig några cv som jag kan dela ut också. Spännande! Men först blir det till att fixa iordning sig och packa ner saker till lillan som ska sova hos farmor och farfar. Jag och älsklingen ska ut och käka med goda vänner och inta alkoholhaltiga drycker. Har inte druckit sen julbordet. Jag är en skötsam flicka numera. :):) Jag ska försöka hinna med en sväng på stan också, är man barnledig och samboledig så får man passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela