ackadacka

Host och snörvel..

Publicerad 2011-02-04 07:27:09 i Allmänt

Min lilla docka är förkyld. Hostar och snorar som aldrig förr. Men så är det ju i dessa tider. Kan inte våren och sommaren komma nu? Så man kan ta promenader i slottskogen och åka till 4H gården och kolla på djur. Inte konstigt att ungarna blir förkylda när man trängs på öppna förskolan 4 dagar i veckan, baskiluskerna frodas i lekrummet. Imorgon blir det kalas hos min favoritkille som fyller fyra år (Vad har tiden tagit vägen?). Det ska bli så roligt. Missade kalaset förra året och året innan det. Så det ska tripplfiras imorgon. Idag ska vi in till stan och kolla på födelsedagspresent. Spännande!! Nu sover min lilla hostkorv så jag får lägga på ett kål om jag vill se någorlunda fräsch it idag, måste duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela