ackadacka

Fynd..

Publicerad 2011-02-04 23:53:54 i Allmänt

Idag när vi var och letade efter en present till Loke på BR så gjorde jag väääärsta fyndet. Lillan och hennes kusin kommer älska mig tills dom fyller 15 år och åker moped. Jag hittade en uppblåsbar pool (jag vet att det inte är säsong men jag tänker framåt). Poolen har en rutschkana, en minipool, palmer och vattenstrålar som sprutar rakt upp (plus massa roliga figurer på botten). Nu tänker ni säkert att jag är helt skruvad som går och köper en barnpool i Februari men vad fan, den kostade 60:-. Ordinariepris var 449:-. HALLÅ!! Typ årets fynd! Jag tvungen helt enkelt. Sommaren ÄR räddad. Jag vill typ blåsa upp den nu och ha den i vardagsrummet med bollar i. :):):) Det hade vart nåt! Nä nu ska jag sova. Fullspäckad dag imorgon.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-02-05 07:51:29

Ja men det är det verkligen! Det är nästan farligt att gå på barnavdelningen nu mera haha :)

Grymt fynd du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela