ackadacka

Tisdag..

Publicerad 2011-12-27 09:40:29 i Allmänt

Nu är det inte många dagar kvar av det gamla året. Känns bra, längtar till våren. Mini fyller två år, en välbehövlig resa nalkas och en minitripp till Köpenhamn med svägerskan ska planeras in. Jag hoppas det kan snöa lite i början av året så vi kan åka pulka. Förra vintern var ju väldigt vit. Nu blir det jobb, ska försöka springa in på nk på rasten och köpa mig en mascara. Den jag har nu är ett gratis ex från en tidning. Och den är värdelös, man behöver inte tvätta bort den på kvällen för den trillar av under dagen. Se you later!

Kommentarer

Postat av: Fiffi

Publicerad 2011-12-27 10:30:24

Hahaha du är kul du, trillar ändå under dagen.. ;O)

Jo, dåliga mascaror är jag inte mkt för, försöker hålla mig till Loreal´s Telescopic carbon black som jag älskar men ibland ser jag nåt på tv som jag bara mååååååååste prova hehe. Ja, jag går alltid tillbaka till Telescopic.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela