ackadacka

Klick, klick..

Publicerad 2011-12-20 22:52:10 i Allmänt

Jag är INTE en internet-shoppare. Fy farao. Med världens beslutsångest så klickade jag hem lite kläder från Nelly.com. En klänning, två tunikor och ett par tights blev det, efter många om och men (har kollat igenom alla olika avdelningar på nelly). Jag vill testa kläderna, klämma och känna innan jag köper dom (och spegla mig). Till lillfis går det bra att beställa på nätet men till mig själ, nej tack.
Vi får se om det blir några returer. =) Hade velat ha en odd molly tunika men det fanns inga fina som var fina. Nä nu blire det sängen efter 2½ timme framför datorn.


Denna fina tunikan är snart i min ägo, Jippie!

Kommentarer

Postat av: Fiffi

Publicerad 2011-12-22 20:08:46

Skitsnygg verkligen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela