ackadacka

Slut..

Publicerad 2011-08-07 21:59:56 i Allmänt

Nu är min föräldraledighet slut. Imorgon är det jobb som gäller. Det ska bli gött att börja jobba, tjäna pengar och kunna göra lite mer. Typ resa, AW med tjejerna och spara pengar så jag kan köpa min drömväskanågon gång i framtiden. Jag har varit hemma sen mars 2010 så min kropp och mitt huvud längtar efter lite jobb. Och massor av kaffe latte!! Åhh det är det första jag ska göra när jag kommer till jobbet imorgon. Dricka en STOR latte! Jag ska äta lunch ensam och läsa skvallertidningar. Nä nu är det dags att sova, måste vara utvilad till imorgon. Ciao!

Kommentarer

Postat av: Fiffi

Publicerad 2011-08-08 08:23:14

Sv: Haha, du är kul du.. Kål?? Kål har jag inte ätit 1 endaste gång under de här 21 dagarna! Ikväll skall jag ev göra blomkålsmos alt gratäng men det är typ så nära kål jag har kommit ;O)

Jag har 8 dagar kvar på min föräldraledighet sen är det dags för inskolning, känns pirrigt!

Det skall bli så skönt att sitta ensam och söka jobb sen, hitta ett jobb!!!, gymma, göra lite vuxengrejer mm. Jo faktiskt! Det skär i mammahjärtat samtidigt, det har ju varit vi varje dag varje timma i 1 år! Men skönt oxå som sagt, tror att Oliver kommer att älska dagis oxå! Hoppas på det iaf!!

Ha en fin dag! Kram

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-08-09 06:46:05

Skönt att få börja jobba igen om man längtar efter det :) min kompis som har barn säger att hon aldrig vill tillbaka, haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela