ackadacka

En vecka kvar..

Publicerad 2011-08-01 20:38:20 i Allmänt

Om en vecka börjar jag jobba, det ska faktiskt bli skönt. Jobbar rätt goa tider så jag kommer hinna träffa familjen också. När jag börjar jobba så är det slut på fika och godis mitt i veckan. Känner mig som en boll nu. =) Men är det semester så är det. (btw, det är fan den 1 augusti idag, sinnes vad tiden går fort). Imorgon drar jag och mini ut till tosslanda för sol, bad, lek, god mat och vin i några dagar. I need it!


Mini och jag i Stockholm..

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-02 08:08:38

Var gärna med i min tävling jag har på min blogg :D du kan vinna en valfri klocka:D

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-02 08:18:39

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-08-02 20:45:16

Jag ska också börja jobba lite om 1 1/2 månad. Känns konstigt då hon fortfarande är så liten, men jag kan flexa som jag vill och jobbar inte så många timmar i veckan, så det ska nog gå bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela