ackadacka

Njuter..

Publicerad 2011-04-29 08:08:31 i Allmänt

Om ca 3 månader börjar jag jobba heltid igen. Tiden går så himla fort. Jag ser fram emot att börja, men jag njuter till 110% av att vara ledig. Speciellt när vi har så fint väder. Man kan vara ute varje dag. Fika, hänga i slottskogen, äta glass och ta långa promenader i solen. Min älskade sambo har låtit mig vara hemma från att vår dotter föddes, det är inte många som kan vara hemma så länge. Jag har jobbat varannan lördag sedan hon var 5 månader så jag kan klappa mig lite på axeln faktiskt. Idag skiter vi i det fina vädret och beger oss ill öppna förskolan för sång, lek och bus. I eftermiddag kanske vi kan hänga lite i lekparken. En flaska rosé ska inhandlas innan dagen är slut. Imorgon blir det antingen Liseberg eller barnens zoo i slottskogen och på söndag blir det Kosläpp i Kungsbacka. Som sagt, jag njuuuuter av att vara ledig! :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela