ackadacka

Full fart..

Publicerad 2011-04-30 22:05:28 i Allmänt

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Vi startade dagen med ett besök på Ikea. Vi handlade en barnstol att ha hos mormor och en potta. Tänkte att jag skulle introducera pottan imorgon. Vi får se hur det går. Sedan åkte vi till Torslanda och hade det gött i solen i några timmar. Efter fika och sol så åkte vi till svärföräldrarna och åt en riktigt god middag. Lillan somnade gott när vi kom hem. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Tänker på hur många som är ute på stan idag. Jag hade inte åkt till stan om jag ens fick betalt. Usch! Det räcker med skrålet från paddingtons. Jag har hittat en jätte fin klänning men den var såklart slutsåld. Typiskt! Jag ska kolla om freeport är öppet imorgon. Kanske hittar något där. Nä nu är ögonen tunga. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela