ackadacka

En unge i minuten..

Publicerad 2011-04-11 22:00:33 i Allmänt

Jag har inte kollat på "En unge i minuten" innan. Jag blir så himla sentimental och börjar typ lipa så fort jag ser en kvinna som ska föda. Men idag fanns det inget annat så jag kollade en liten stund. Jag blev riktigt osugen på en unge till och jag störde mig som fan på dom som skulle föda i dagens program. Den ena sitter och spelar alfapet med sin sambo och sin morsa, det är ofta knökat på sjukhusen. Ska man inte ge rum åt behövande (hörde inte bakgrunden till varför hon låg på förlossningen utan värkar)? Sen det andra paret. Orka rigga upp en kamera och filma förlossningen. Fan vad han pilla på kameran. Haha!! Jaja, alla gör som dom vill. Nä, jag har inte glömt hur det var så syskon får vänta. Vill inte gå igenom en förlossning på ett långt långt tag. Jag måste glömma smärtan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela