ackadacka

Babyshower..

Publicerad 2011-04-10 21:47:02 i Allmänt

Åhh vilken lyckad dag. Jag har vart en aningen stressad men jag har bara velat att allt ska vara perfekt. Filippa har feber, hon har vart rätt mammig idag men alla har hjälpt till att mysa med henne. Hon och Loke kommer verkligen bra överens. Dom lekte till och med själva en stund. Emma-darling kom ner från stockholm och vi har haft en mysdag tillsammans innan och efter festen.

Tillbaka till babyshowern. Malin blev så himla överraskad och hade inte misstänkt något. Alla hade bakat, köpt dricka, kaffe, frukt, glass och choklad, ja vi hade allt gott man kan önska. Malin fick massor av fina presenter av alla. Det kändes lite för en stund som att man vi usa. Fint pynt (girlander, konfetti, ballonger och serpentiner), blöjtårta, massa bakverk (cupcakes, kärleksmums, cakepops, kladdkaksmuffins och kakor) och världens bästa gravidaste kompis.

Jag kommer lägga upp en del bilder här i bloggen men dom kommer hamna i olika kategorier, det är så himla många bra bilder. Säg till om du finner en opassande bild så tar jag bort den. Här kommer lite blandat:











Tack alla mina fina vänner för denna grymma dagen!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-10 23:00:56

Tack själv!!!!!! Jag kan inte tacka er nog! Jag har verkligen världens bästa vänner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela