ackadacka

Underbar Lördag..

Publicerad 2010-09-25 20:59:13 i Allmänt

Denna dagen har verkligen varit helt fantastiskt bra. Vi (jag och lillgrisen) började dagen med fika på Le Pain (bästa fiket i stan). Jag åt en superdupergod chevré sallad med valnötter och soltorkade tomater. Jag festade till det idag och tog en crossiant med mandel. Jag kände att jag var värd det.
Efter en snabbis i affärerna på Olskrokstorget (hittade en fin present till mamma) så gick vi hem och laddade inför matchen. Att ladda betyder sova, byta blöja, äta och packa skötväskan. Filippa skötet sig exemplariskt under matchen. Hon satt och lekte i mitt knä under första perioden, under andra perioden sov hon och under tredje perioden låg hon på stolen jämte mig och lekte. Jag har fan världens bästa unge. Hon är så himla snäll och underbar.
Nu ligger Filippa och sover och jag har precis smällt i mig lchf-chokladmousse. Ahhh!! Så skönt med lite egentid. Är dock trött som fan. Blir nog att krypa ner jämte min lilla sötnos och mysa om en stund. Hon har sovit väldigt ororligt några nätter nu. Hon vaknar varannan timme och gnyr. Förhoppningsvis så går det över om några dagar.


Första gången på hockey.. =)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-09-26 17:29:48

Sjukt söt AC!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela