ackadacka

Nej..

Publicerad 2010-09-27 11:48:55 i Allmänt

Jag är så himla trött. Hade gjort vad som helst för att få sova 8 timmar i sträck. Lillkorven har blivit förkyld igen så att sova om nätterna kan jag ju glömma. Imorgon fyller jag 25. Jippie.. eller inte. Fick fan ångest över att fylla år igår. Det bara kom, som ett brev på posten. Jag och lillen ska fira min dag imorgon med babysim och en kaffe efteråt.

Detta önskar jag mig i 25 års present:
1. En extra arm (ja, jag är seriös).
2. 8 timmars sömn.
3. En helg på spa.
4. En barbourjacka.
5. Presentkort på NK så att jag kan köpa mig en Odd Molly kofta och nya Lexington handdukar.
6. En stor och gosig halsduk.
7. Västen, sjalen och torgvantarna från Vintageonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela