ackadacka

Jag älskar mig själv..

Publicerad 2010-09-29 20:43:31 i Allmänt

Jag har så sjukt bra smak. =) Idag investerade jag i en ny höst/vår jacka (Barbour jackan om någon missat det). Jag dissade NK och hittade jackan på Ströms. NK skulle få in jackor i December, när hösten är slut. Hmm!!
Butiksbiträdet på Ströms sa att jag köpte den sista jackan i sverige i den storleken. Jag höll hårt i den inne i affären. Det var nu eller aldrig, så jag slog till. Massa pengar på kontot mindre. Så nu blir det vatten och bröd fram till den 25:e (Ja jag är en shopaholic). Jag ska försöka lägga upp en bild mig i själv i jackan någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela