ackadacka

Höstjacka..

Publicerad 2010-09-15 10:50:43 i Allmänt

Jag haar hittat den perfekta 25 års presenten till mig själv. (Regnstället som jag fick av gurra ligger dock lite högre på bra att ha listan) Denna jackan är perfekt (och en livsinvestering). Den sitter väldigt bra på mig. Man kan nästa tro att den är gjord bara för mig. =) Var inne på NK igår och skrev upp mig på deras lista, dom kommer ringa mig så fort jackan kommer in. Och då kommer jag släppa allt jag har (inte filippa) och springa till nk och köpa den.

Så här ser den ut:

Barbour inspireras av Nordsjöfiskarnas slitstarka kläder, sydda i segelduk och doppade i olja. För över 100 år sedan började grundaren John Barbour tillverka funktionella kläder för de regntunga skotska hederna och för de blåsiga brittiska kuststäderna. Idag ägs företaget fortfarande inom familjen och de fortsätter utveckla kläder som passar för livet på landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela