ackadacka

Födelsedag..

Publicerad 2010-09-28 22:27:05 i Allmänt

Idag har fyllt år. Yiiihaaa!! Har haft värsta grymma födelsedagen. Blir kanske så när man inte har några förväntningar alls. Karin min kära vapendragare är så himla bäst. Hon kom glatt hit med två jättefina Lexington handdukar (Mina gamla blev brutalt mördade av min sambo när han skulle lufta elementen, inte ok). Tack tack tack tack! Karin är en sån person som jag skulle kunan gifta mig med (om jag hade vart lesbisk eller inte träffat gurra). Vi har samma smak på mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela