ackadacka

Snor..

Publicerad 2010-10-23 09:54:46 i Allmänt

Då har man dragit på sig en fet förkylning. Fett jobbigt! Men hellre att jag är förkyld än mitt lilla busfrö. Det gör ont i hjärtat när man ser henne snora, hosta och nysa. Hoppas inte jag smittar henne. Så vad händer idag? Mamma kommer hit om en stund, då ska vi köra grejjer till Torslanda. Efter det blir det något att äta och sen hockey. Jag och Filippa ska gå själva idag. Vi får väl se hur det går.. Jag tror det kommer gå bra. Filippa är ju så himla snäll. Jag ska proppa i mig c-vitamin och nässpray. Nu har busfröt somnat så jag ska passa på att duscha. Sista duschen i detta badrum. Om 6 veckor har vi ett nytt och fräscht badrum, utan badkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela