ackadacka

Sångstund..

Publicerad 2010-10-20 09:47:09 i Allmänt

Igår var det ingen babyrytmik så vi kör Sångstund på öppna förskolan idag. Innan det så ska vi en snabbis till stan. Måste testa två tröjor som jag funderar på att beställa från hm. Är lite osäker på storlekarna. Filippa sover frukost och jag stressbloggar från mobilen samtidigt som jag tar på mig, borstar tänderna och fixar frillan. Jag har sett ett par sjukt söta byxor till Filippa. Hon ska ju fotas nästa vecka så då måste hon ha något fint på sig. Nu vaknade gangstern. Dax att dra sig till stan. Ni missar väl inte bonde söker fru ikväll? Sjukt underhållande. TV4 har lyckats med bra tv. Hahaha!!! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela